KÖPVILLKOR
Det är viktigt för oss att du som kund känner dig trygg med ditt köp. Nedanstående villkor reglerar dina rättigheter och skyldigheter som kund samt våra åtaganden gentemot dig.
1. Allmän information
Webbplatsen som drivs av den ideella föreningen Assyriska fotbollsföreningen som erbjuder produkter för försäljning enligt gällande lagar och regler i Sverige. Genom att lägga en beställning godkänner du våra köpvillkor. Vi förbehåller oss rätten att ändra dessa villkor utan föregående meddelande. De villkor som är publicerade vid köptillfället är de som gäller för din beställning.
2. Priser och betalning
Alla priser på webbplatsen är angivna i svenska kronor (SEK) och inkluderar moms. Eventuella fraktkostnader tillkommer och visas tydligt i kassan innan du slutför ditt köp. Betalning kan ske via de betalningsalternativ som presenteras i kassan, inklusive kortbetalning, Swish, faktura och delbetalning.
3. Leverans och frakt
Vi strävar efter att leverera din beställning inom 2-5 arbetsdagar i Sverige och 5-20 dagar i övriga världen från det att beställningen bekräftas och betalas. Eventuella avvikelser meddelas per e-post. Fraktkostnader är beroende av fraktalternativ och vikt på paketet.
4. Ångerrätt
Enligt distansavtalslagen och e-handelslagen har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du mottagit din order. För att utnyttja din ångerrätt ska du kontakta oss skriftligen via e-post eller använda vårt standardformulär för ångerrätt, vilket finns tillgängligt på vår webbplats. Produkten ska vara i oförändrat skick, oanvänd och med samtliga tillbehör kvar i originalförpackningen. Återbetalning sker senast 14 dagar från det att vi mottagit din retur eller bevis på att varan återsänts. Vi förbehåller oss rätten att avvakta med återbetalning tills vi mottagit varan och kontrollerat dess skick.
5. Retur och reklamation
Om du önskar returnera en vara, kontakta vår kundtjänst för att erhålla instruktioner om hur returen ska genomföras. Varan ska skickas tillbaka i originalförpackningen och vara väl skyddad för att undvika skador under transporten. Kunden står för returfrakten om det inte rör sig om en reklamation.
Vid reklamation av en skadad eller felaktig produkt ska du kontakta oss så snart felet upptäcks. Vårt mål är att göra processen så enkel som möjligt. Skicka bilder på skadan eller beskriv felet noggrant. Vid godkänd reklamation står vi för samtliga kostnader för retur och ersätter dig med en ny produkt eller ger full återbetalning.
6. Integritet och dataskydd
Vi följer gällande lagstiftning för att skydda dina personuppgifter och använder endast nödvändig information för att behandla din beställning och tillhandahålla god kundservice. För mer information, se vår integritetspolicy.
7. Kontakt
Har du frågor om våra köpvillkor, returer eller ångerrätt? Vänligen kontakta vår kundtjänst via e-post på info@assyriska.se.
Vi uppskattar ditt förtroende och hoppas att du blir nöjd med din upplevelse hos oss!